Zielony koktajl z jarmużu i bananów

Dzień dobry!

Czasami nasz organizm domaga się witamin. Ostatnio będąc na zakupach na targu, jak tylko zobaczyłam jarmuż zaświeciła mi się lampka w głowie, że muszę go kupić. Już od jakiegoś czasu na wielu blogach widywałam koktajle z jarmużu, więc stwierdziłam że i ja spróbuję. Smak jarmużu szczerze mówiąc nie jest mocno wyczuwalny, zdecydowanie dominuje słodki, dojrzały banan i kiwi. Sok pomarańczowy dopełnia całości. Koktajl jest bardzo sycący, więc jest zdecydowanie dobry na śniadanie czy też drugie śniadanie. Daje energetycznego kopa do myślenia, więc w czasie nauki do egzaminów, też możesz sobie go zaserwować.

Koktajl z jarmużu
Następnym razem chyba spróbuję takiego połączenia z wodą kokosową, tylko najpierw muszę się w nią zaopatrzyć :-).

Zielony koktajl z jarmużu i bananów

Składniki:
  • 4 niewielkie gałązki jarmużu
  • 2 dojrzałe banany
  • 1 kiwi
  • sok z 1 i 1/2 czerwonej pomarańczy

Wykonanie:

Z jarmużu obrywamy listki, banany i kiwi obieramy, wrzucamy do wysokiego naczynia i zalewamy sokiem. Blendujemy na jednolitą masę.

Smacznego!
Koktajl z jarmużu


5 komentarze:

  1. jarmuż w surowej postaci zjadany sam może mieć specyficzny smak, który nie każdemu odpowiada, ale wykorzystanie go do koktajlu to świetny pomysł! łączy się z innymi smakami, a wartości odżywcze wciąż te same! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ja należę do osób, które lubią jarmuż na surowo, taki chociażby tylko zblanszowany mi nie smakuje :)

      Usuń
  2. Zamiast soku z pomarańczy dałam wyciśnięty sok z 1 grejfruta i jednego banana zamiast dwóch. Jestem zachwycona, bo tego jarmużu w ogóle nie czuć w tym smoothie a ma dużo wartości odżywczych :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękujemy Ci za wizytę!

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Nie publikujemy wulgarnych komentarzy, jak również takich, które zawierają lokowanie firm.