KONKURS - Twoje ulubione drugie śniadanie!

Dzień dobry!

Mam dla Was kolejny konkurs!






Pamiętacie akcję "Drugie śniadanie z Fitellą"? 


Dzisiaj mam dla Was konkurs, który podsumowuje te 12 pomysłów na drugie śniadania :-).


Co musicie zrobić?


Przestawić swój pomysł na ulubione drugie śniadanie.


Technika jest dowolna: może to być opis w komentarzu pod tym wpisem, jak również rysunek, grafika czy zdjęcie (koniecznie Waszego autorstwa!) przesłane na maila.


Co możecie wygrać?


Fitella ufundowała 3 zestawy widoczne na poniżej grafice.




Czyli :



1.       Fitella Nice tea 500ml czarna herb.z brzoskwinią
2.       Fitella Nice tea 500ml zielona herbata z aloesem i żurawiną
3.       Fitella musli tropikalne z papają, ananasem i bananem
4.       Fitella musli truskawkowe z kawałkami czekolady 
5.       Fitella musli bananowe z kawałkami czekolady
6.       Fitella musli cynamonowe z kawałkami jabłka
7.       Fitella musli kokosowe z crunchy czekoladowymi
8.       Fitella musli bananowe z kawałkami czekolady
9.       Fitella musli lekkie z żurawiną, aloesem i ananasem
10.   Fitella musli lekkie ze śliwką, rodzynkami i słonecznikiem
11.   Fitella płatki owsiane z mlekiem, jabłkiem i cynamonem
12.   Fitella płatki owsiane z mlekiem i malinami
13.   Miseczka Fitella
14.   Breloczek do kluczy Fitella

Zasady:
  • Napisz w komentarzu pod wpisem jakie jest Twoje ulubione drugie śniadanie lub prześlij na maila poracoszjesc@gmail.com zdjęcie, rysunek, grafikę przedstawiające Twoje ulubione drugie śniadanie (w tytule maila zamieść 'Konkurs z Fitellą').
  • Wysyłając swoją pracę oświadczasz, że posiadasz do niej prawa autorskie i wyrażasz zgodę na jej publikację na moim fanpage na Facebooku i blogu.
  • Możesz przesłać tylko jedno zgłoszenie.
  • Konkurs trwa od 16.09 do  30.09 do 23:59.
  • Do wygrania są 3 zestawy widoczne na powyższej grafice.
  • Wyniki pojawią się w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
  •  Wysyłka nagród tylko na terenie Polski.

Zapraszam i życzę powodzenia!


6 komentarze:

  1. Biorę udział, zgłoszenie już wysłane na emaila:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione II śniadanie, to to zjedzone w pracy. Przy dźwiękach piosenek zespołu Fasolki, przy przechwalaniu się dzieci co komu mama dziś dała do śniadaniówki, zjedzone rękoma umorusanymi w farbkach. I nie przeszkadza mi, że podopieczni zapuszczają żurawia do mojego pojemnika z II śniadaniem, bo wiem, że nie znajdą tam zakazanych w przedszkolu słodyczy ani kupionego w pośpiechu pączka - ich pani ma codziennie zdrowe śniadanie, ulubione to sałatka owocowa z musli i jogurtem naturalnym - za każdym razem zachwyca innym smakiem. Dzieciom też się podoba.... :)
    Pozdrawiam
    Karolina z bloga quchniawege.blogspot.com
    koralina1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje drugie śniadanie jest różnorodne. :) Czasem jedzone wspólnie z Przyjaciółką, która w biegu zadzwoni, czy może wpaść. Idziemy wtedy razem na przydomowy targ, wybieramy najładniejsze i najpiękniej pachnące warzywa i owoce, wracamy do mnie do domu i wspólnie razem gotujemy. Owe gotowanie przeplatane jest sporą porcją śmiechu, kilogramami rozmów, szczyptą powagi i tonami dobrego smaku. Na drugie śniadanie chętnie jem sałatkę z sałaty, pomidora, ogórka z kurczakiem i sosem, uwielbiam także klasyczne pomidory z cebulą i jogurtem. Zdarzało mi się również sobie dogodzić i zrobić mp. krewetki na masełku. :) Lubię drugie śniadanie także złapać w rękę i zjeść w plenerze - park z koszykiem pełnym pyszności to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Omlet fitness

    Składniki:
    - 4-3 łyżki musli zbożowego z suszonymi owocami (rodzynki papaja ananas)
    - 1 łyżki posiekanych migdałów
    - 1 żółtko
    - 4 białka z jajek
    - 3 łyżki mleka
    - oliwa z oliwek
    - serek Danio waniliowy
    - banan

    Musli wsypać w miseczkę, zalać gorącą wodą, zakryć talerzykiem i odstawić na 15-20 minut, żeby zmiękło. Wlać białka i żółtko do miseczki, dolać mleko i roztrzepać.

    Wsypać musli i zamieszać. Wylać na rozgrzaną oliwę na patelni, przykryć okrywą i smażyć, aż się zetnie wierzchnia warstwa. Nie odwracać na patelni.
    Usmażony omlet przełożyć na talerz, posmarować serkiem waniliowym i pokroić na wierzch banana.

    Zamiast banana można użyć malin czy brzoskwiń (również z puszki).

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie śniadanie to najważniejszy dnia posiłek,
    Po zjedzeniu go pożywnego każdy poczuje się jak osiłek.
    Pomaga zachować zdrowie,
    I dobre samopoczucie- każdy to powie.
    Powinno być w błonnik bogate, zawierać witaminy i mineralne składniki,
    Związki biologiczne i produkty węglowodanowe- „węglowodaniki”.
    Lekka przekąska to najprostszy sposób małego głodu zaspokajania,
    Śniadanie winno być różnorakie bez wahania.
    Bułki z serem i szynką już są nudne,
    Batony i wafelki to przysmaki „trudne”.
    Zawartość śniadaniówki ma ogromne znaczenie,
    Smaczna, zdrowa i kolorowa- to marzenie.
    Dlatego tzw. kieszonki proponuję,
    Świetny smak i kolory gwarantuję.
    Potrzebuję :2 chlebki pita, ogóka i pomidora,
    100 g sera feta , oliwę i na przyprawy : sól i pieprz jest pora.
    Pity podgrzewam na suchej patelni z obu stron,
    Odcinam 3 cm górnej części z obu stron.
    Następnie delikatnie dwie warstwy oddzielam tak chleba
    By stworzyć kieszonkę - tego mi potrzeba.
    Do środka wkładam plastry ogórka nieobranego,
    Pomidora w cienkie plastry pokrojonego.
    Pokruszoną fetę i odrobiną oliwy skrapiam,
    Solą i pieprzem doprawiam.
    Wtedy to dopiero smakują,
    takie drugie śniadania wprost imponują.

    alice139@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie śnaidanie jest również ważne. Prawidłowo skomponowane zapewni energię i sprawi, że nie siegnę po śmieciowe jedzenie. Najczęściej w pracy mam tysiące ważnych telefonów i mnóstwo papierkowej roboty. Mój dzień jest zazwyczaj długi i pracowity. Potrzebuję kalorii, by temu sprostać. Funduję sobie pełnoziarnistą kromkę chleba z 2 łyżeczkami serka do smarowania, 2 liśćmi sałaty, 2 kawałkami pieczonego schabu, plastrami zielonego ogórka, czerwonej papryki oraz sałatkę warzywną- liście sałaty lodowej, jajko, garść kiełków, pomidor, pół cebuli. Do tego szklanka soku jabłkowego lub pomarańczowego.

    karolina2701@onet.eu

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Dziękujemy Ci za wizytę!

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Nie publikujemy wulgarnych komentarzy, jak również takich, które zawierają lokowanie firm.